ヨーロッパ旅行

2:30 AM

8/10から約2週間、ヨーロッパに旅行に行って来ました。

と言うのも、パリ在住で日仏カップルの友人の結婚式がパリで行われたから。
すぐに行ける距離ではないので悩んだけれど、大事な友人なのでやっぱり直接お祝いしたい!と行って来ました。



パリでの結婚式は、区役所で行われるってご存知でしたか?
区役所で行われた後、それぞれ教会などで改めて式をするカップルもいますが、友人は無宗教だからと区役所での式を終えた後はそのまま移動してレストランでセレモニーでした。

そのお式のヘアメイクを担当させてもらいました!
初めての海外での挙式、良い経験になりましたー。
前撮りも含め担当させてもらったので、追い追い写真をアップします。


せっかくヨーロッパまで行くのだからと、今回の旅行ではまずパリに行って、その後ニース→ダブリン→ポルト→リスボンと周遊して来たので、後日そちらの写真も載せますね。
とてもたくさんのフォトジェニックな街に出会えて、友人の結婚もお祝い出来て、とても幸せな旅でした。


I went to Paris for my close friend's wedding. It's not easy to go there because I live in Japan but I wanted to celebrate their wedding in person. So I did it!
And I did her hair and makeup. It was my first overseas wedding job and gave good experience to me. I'll put some photos here later.

Since I've come all the way to Europe, I traveled some beautiful European cities for about 2 weeks. So I'll put beautiful European cities photos here later too.

You Might Also Like

0 comment

Like my page on Facebook

Recent works